Rawr Čokolada (slo only)

This post will be only in Slovene
Na blogu sem že omenila, da sicer ne maram čokolade, saj so mi Milke in vse te ostale čokoladne znamke presladke (z izjemo Kinder). Je pa res da obožujem temno čokolado. Ko sem dobila mail o sodelovanju z Rawr čokolado sem že vedela za to znamko, saj so nekatere slovenske blogerke že pisale o njej. Ker sem prebrala veliko pohval, sem na sodelovanje privolila.

Pri nas so Rawr čokolade šele nekaj časa, k nam jih je iz Anglije uvozilo podjetje Moja Čokolada. Vse čokolade so presne, veganske, brez glutena, vsebujejo 100% organske sestavine, so naravno sladkane (za sladilo uporabljajo kokosov sladkor, ki ima nižji glikemični indeks od belega sladkorja) in imajo Fairtrade certifikat (kaj je Fairtrade certifikat?). Prav vse Rawr čokolade so tudi primerne tudi za bolnike s celiakijo. 

Pri nas lahko kupite več vrst oz. okusov čokolade: z okusom pomaranče, z goji jagodami in vanilijo, z okusom mentola, organsko kakavovo tablico z lucomo, 68% organsko čokolado in 80% organsko čokolado. Pri tej čokoladi, me je najprej defenitivno pritegnila njena barvna in zanimiva embalaža. Naj omenim, da uporabljajo takšno, ki jo je mogoče 100% reciklirati. 


Čokolada z okusom pomaranče
Rawr čokolada
Organska čokolada z okusom pomaranče vsebuje najmanj 68% kakavovih delcev, aroma pomaranče pa ji doda svežino in sladek priokus. Sestavine: kakavova masa, kakavovo maslo, kokosov sladkor, lucuma, rožiči, pomarančno olje, vanilija. Sama imam zelo rada pomaranče in tudi temne čokolade, ki aromo le-teh vsebujejo. Pri tej čokoladi je aroma pomaranče zelo izrazita, kar mi je bilo všeč. Čokolada tudi ni pregrenka. 


68% organska čokolada

Malenkost bolj temna, vendar ravno prav sladka, da vas zapelje v pravo čokoladno omamo. Odličen okus klasične čokolade z aromo vanilije vas bo popeljal v čokoladni svet, kjer boste pozabili na vse skrbi. Sestavine: kakavova masa, kakavovo maslo, kokosov sladkor, lucuma, rožiči, vanilija. Ta čokolada je malce bolj grenka, ampak še vseeno zelo dobra. Vanilije pa sama nisem okusila.
Rawr čokolada

Rawr čokolado lahko kupite na MojaČokolada.si in rawr.si. Trenutno so znižane iz 3,99€ na 2,90€. Definitivno bi jih priporočala vsem, ki imajo radi čokolado, še posebej tistim, ki imajo raje temno, pa tudi bolj zdravo čokolado. :)

2 comments

  1. Jaz sem sicer dobila z goji jagodami, je bila zelo dobra in ne dvomim tudi v tvoji dve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še posebej tista s pomarančo je bila odlična :D

      Izbriši